Un studiu on-line realizat de compania Mercury Research pe un esantion de 301 internauti din mediul urban arata ca 44% dintre respondeti sunt membri ai unei retele sociale.  36% au declarat ca au un cont pe reteaua sociala Hi5, urmeaza Facebook
Un studiu on-line realizat de compania Mercury Research pe un esantion de 301 internauti din mediul urban arata ca 44% dintre respondeti sunt membri ai unei retele sociale. 36% au declarat ca au un cont pe reteaua sociala Hi5, urmeaza Facebook cu 16% si la distanta Flixter (6%), LinkedIn (2%) si Twitter (2%).

Doar 20% dintre tinerii intre 18 si 24 de ani nu au cont in cel putin una dintre retelele sociale, la polul opus aflandu-se per­soa­nele peste 45 de ani, 80% dintre acestea nu apartin niciunei comunitati.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Financiarul.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.