Conform Daily Business, Gecad ePayment, integratorul de solutii de comert electronic, a anuntat ca 1,5% din numarul total de comenzile online efectuate cu card bancar in anul 2007 au fost tentative de frauda.
Din
totalul tentativelor, 42% au avut ca obiectiv produsele si serviciile
telecom, iar 31% sectorul de retail online. Serviciile turistice si de
transport au atras doar 8% dintre tentativele de fraudare inregistrate
si respinse de sistemul ePayment.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Un oraș din Italia le dă apă cu porția oamenilor. Locuitorii nu mai au voie...
Sursa: wall-street.ro