CorporateNews19 Decembrie 200716:43

Lectura sub un minut

Potrivit Ziarul Financiar, Alexis Bonte, francezul care a cumparat 10% din site-ul Trilulilu.ro, crede ca: "E o piata foarte imatura a publicitatii online in Romania. Dar, la fel ca totul in jur, modul cum se maturizeaza va fi mult mai rapid decat ce am vazut in alte tari, asa ca nu sunt ingrijorat".

Intrarea inventarului de mii de pagini al site-ului in portofoliul retelei de vanzari Boom ar putea aduce cresteri semnificative in incasarile Trilulilu din publicitatea online.

internet,it&c,Boom Advertising,trilulilu.ro,publicitate online,

Citeste si:
Studiu: 77% dintre romani cred ca IT-ul va fi cel mai cautat...
Studiu: 77% dintre romani...

Citeste articolul integral pe Zf.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.