CorporateNews6 Aprilie 201012:55

Lectura sub un minut

Dupa ce timp de sapte trimestre a raportat re­zul­tate financiare in scadere, Associated Press, divizie a Daily Mail&General Trust, isi re­vi­zu­ies­te in crestere estimarile in ceea ce priveste in­ves­titiile in p
Dupa ce timp de sapte trimestre a raportat re­zul­tate financiare in scadere, Associated Press, divizie a Daily Mail&General Trust, isi re­vi­zu­ies­te in crestere estimarile in ceea ce priveste in­ves­titiile in publicitatea din ziare, relateaza editia online a cotidianului britanic „Daily Telegraph”.

Motivul? In trimestrul financiar incheiat pe 31 martie 2010, Associated Press a inregistrat o cres­tere de 8% a veniturilor din publicitate, du­pa ce in anul financiar 2009 veniturile totale din publicitate ale trustului media DMGT au scazut cu 15%.

Citeste articolul integral pe Financiarul.com



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.