CorporateNews17 August 201110:58

Lectura sub un minut

Prima impresie: ''Am facut o afacere buna''. Deznodamantul? ''Avem noroc daca vindem si la un sfert din pretul de achizitie''. Cam asa ar putea fi rezumata lectia pe care criza le-a predat-o proprietarilor City Mall atunci cand le era lumea (de business) mai draga.
Daca Joe Girard, cel mai mare vanzator al tuturor timpurilor, conform Guiness Book, ar scrie o carte si despre “cum sa nu vinzi”, probabil ca City Mall n-ar fi o alegere din cale afara de surprinzatoare pentru un studiu ce caz. Ceea ce ar fi trebuit sa fie “centrul distractiei” din sudul Bucurestiului este azi sters aproape complet de pe lista de optiuni a vizitatorilor, retailerilor si investitorilor.

Nu sunt ancore de top care sa atraga trafic. Nici variante de relaxare.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.