CorporateNews17 Octombrie 201210:18

Lectura de 2 minute

Webs9, agentia de marketing online cu experienta pe piata nord-americana, si-a anuntat intrarea oficiala pe piata din Romania. Incepand din luna septembrie 2012, agentia ofera clientilor locali servicii de SEO (optimizare pentru motoarele de cautare), publicitate pe Internet (pay-per-click), promovare in Social Media si nu numai.

Potrivit comunicatului de presa, Webs9 a decis sa intre pe piata locala in urma unei analize a nevoilor si a gradului de dezvoltare a practicilor de promovare online. Deservind cu precadere piata din S.U.A., dar si Canada si Europa, Webs9 considera ca piata online din Romania s-a dezvoltat puternic in utimii doi ani, dar in ceea ce priveste practicile de promovare si crestere a prezentei online practicile utilizate sunt inca insuficient dezvoltate.

Agentia isi propune sa contribuie la educarea organizatiilor privind online-ul si sa ajute companiile romanesti sa isi consolideze prezenta si imaginea in acest mediu dinamic.

"Stim cu totii ce potential are mediul online pentru un business atunci cand e folosit corespunzator. Online-ul e la indemana tuturor, creste intr-un ritm alert si ocupa fara indoiala un loc fruntas ca sursa de informare. Insa a avea un site nu e deloc suficient – un site nepromovat, neoptimizat este echivalentul unui magazin deschis la periferia orasului, intr-o zona fara vad. Beneficiind de servicii de marketing online, o afacere de la periferie se muta in centrul mediului online: in topul rezultatelor Google, in recomandarile primite pe Facebook, in ziarele online pe care sute de mii de romani le citesc zilnic dimineata la cafea", a declarat Alexa Talpau, Director of Marketing Online al Webs9.

Indiferent care sunt nevoile de promovare online ale unei organizatii, Webs9 se ocupa integral de tot procesul, oferind o transparenta ridicata asupra eforturilor intreprinse si rezultatelor dobandite.

Citeste si:
Patru români au profitat de nevoiași, îmbogățindu-se cu 1,6...
Patru români au profitat de...

"Rezultatele sunt monitorizate si analizate in permanenta pentru a maximiza profitabilitatea campaniilor de promovare online. Exista o multitudine de unelte ce faciliteaza monitorizarea eforturilor si luarea deciziilor, iar pentru o si mai buna transparenta, noi am creat si punem la dispozitia clientilor nostri propria platforma de monitorizare a datelor", a completat Alexa Talpau.

Webs9 a deschis primele birouri in Bucuresti si in Brasov si a demarat deja primele proiecte de promovare online pentru companii romanesti.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.