Noul magazin Flanco din centrul comercial Carrefour Orhideea din Capitala a inregistrat vanzari de aproximativ 1,3 milioane de lei (0,3 mil. euro) in primele patru zile de la deschidere, anunta conducerea companiei.
Magazinul cu o suprafata de 400 de mp a avut peste 1.600 de clienti, care au preferat in special produsele IT si electronice, acestea reprezentand 60% din vanzari.

“Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 800 de lei, produsele preferate fiind IT si electronice, electrocasnicele reprezentand restul de 40% din valoarea totala a achizitiilor. Clientii au fost atrasi de promotia de 30% reducere la orice produs, stocul fiind nelimitat“, a declarat Gabriel Peres, directorul de vanzari al Flanco, al treilea retailer de electronice, electrocasnice si IT pe piata locala.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.