15 Ianuarie 2010 , 10:44 in CorporateNews
Registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii este accesibil si pentru abonatii Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom, cei peste opt milioane de utilizatori ai acestor retele adaugandu-se abonatilor Vodafone, Orange, Romtelecom...

Registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii este accesibil si pentru abonatii Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom, cei peste opt milioane de utilizatori ai acestor retele adaugandu-se abonatilor Vodafone, Orange, Romtelecom si UPC care foloseau serviciul din noiembrie, anunta InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor “118 800”.

Astfel numarul 118 800 poate fi apelat de oriunde si la orice ora de pe telefonul mobil sau fix, din retelele care au cel putin 10.000 de utilizatori fiecare. Taxarea numarului se face in functie de reteaua din care s-a facut apelul.

“118 800 ofera datele actualizate ale abonatilor persoane fizice, companii si institutii publice. Registrul este un serviciu prin care companiile, liber profesionistii, consultantii si alti reprezentanti ai mediului profesional se pot promova in mod gratuit potentialilor parteneri de afaceri,” a declarat Kostas Papadopoulos, directorul general al InfoClick.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cartea de telefon electronica, disponibila in toate retelele de telefonie fixa si mobila importante.