8 Ianuarie 2010 , 10:34 in CorporateNews
Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa pr

Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in forma tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 10% din magazinele de telefonie isi pacalesc clientii.

este adevarat,am luat teapa de la un partener... (1 comentariu, 199 vizualizari)
nu am fost atent la termenii contractului,am semnat și m-am trezit la aproape un an ca am contract pe 2ani