Pentru produsele electronice care se defecteaza dupa cumparare si care necesita mai multe interventii puteti cere inlocuire sau restituirea banilor.

Daca in timpul garantiei de doi ani electronicele se strica de mai multe ori, aveti dreptul sa cereti banii inapoi

Electronicele care se strica in perioada de garantie si necesita interventii multiple pentru acelasi motiv pot fi inlocuite cu altele de acelasi tip, conform legii romanesti. Daca nu doriti acest lucru, puteti cere banii inapoi.

"Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate nu stabileste un numar minim de interventii asupra produsului inainte de a se putea face inlocuirea, insa neaducerea produsului la conformitate dupa mai multe interventii si persistenta aceluiasi defect pot fi interpretate ca o imposibilitate de reparare. In aceste cazuri, aveti doua posibilitati, sa solicitati inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii lui, pentru ca nu vi s-a permis practic utilizarea lui", explica Mihai Titichi, avocat si consultant la Centrul European al Consumatorilor din Romania.

Citeste si:
Executivul introduce tichete electronice în valoare de 180 de lei/lună
Executivul introduce tichete...
Citeste si:
Cele mai bune surse alimentare de vitamina C
Cele mai bune surse...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.