Producatorul japonez de electronice Sony vrea sa investeasca in liniile de productie a ecranelor LCD, ca urmare a parteneriatului incheiat cu Samsung Electronics, dar si in dezvoltarea unui rival iPad.

Nobuyuki Oneda, directorul financiar al Sony, a declarat ca se asteapta ca cererea in cadrul operatiunilor de televiziune sa fie mare in acest an si se asteapta sa atinga tinta de 25 de milioane de unitati in anul fiscal incheiat in martie 2011.

Dupa doi ani consecutivi de pierderi provocate de restructurarile masive si pierderile din cadrul unitatilor de televizoare si jocuri video, Sony estimeaza o revenire pe profit in acest an fiscal. De asemenea, compania vrea sa investeasca in lansarea de noi produse asemanatoare cu tableta iPad de la Apple


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.