6 Mai 2010 , 12:05 in CorporateNews
In 2009, Verbatim si-a crescut cota de piata cu 20 de procente comparativ cu anul anterior si a ajuns in primele trei cel mai bine vandute marci de pe piata europeana de medii de stocare, potrivit informatiilor oferite de compania de cercetare GfK.

In 2009, Verbatim si-a crescut cota de piata cu 20 de procente comparativ cu anul anterior si a ajuns in primele trei cel mai bine vandute marci de pe piata europeana de medii de stocare, potrivit informatiilor oferite de compania de cercetare GfK.

Cresterea Verbatim a implicat nu numai o expansiune in mediile de stocare optice dar si un avans semnificativ pe frontul memoriilor flash USB si hard discurilor portabile. In anul financiar 2010, Verbatim isi va consolida pozitia si urmareste o crestere suplimentara in aceste segmente de produse.

"Pentru 2010, scopul este de a stabiliza aceasta directie cu aceeasi strategie utilizata pana acum, un portofoliu mare de medii de stocare fiabile cu niveluri mari de stoc disponibil local, suport si personal la partenerii retail. In acest an ne vom concentra pe extinderea continua a gamei Blu-ray si hard discurilor externe in format 2.5''. Tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10 procente prin extinderea gamei de medii de stocare mobile", a declarat Rüdiger Theobald, marketing & business development manager EUMEA la Verbatim.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Verbatim a avut 20% din piata europeana de medii de stocare in 2009.