Publisherii media intampina probleme importante cum ar fi impartirea veniturilor, in incheierea acordului cu Apple de a vinde continutul digital prin terminalul iPad, desi lansarea acestuia a fost vazuta ca un colac de salvare pentru industrie, scrie...

Publisherii media intampina probleme importante cum ar fi impartirea veniturilor, in incheierea acordului cu Apple de a vinde continutul digital prin terminalul iPad, desi lansarea acestuia a fost vazuta ca un colac de salvare pentru industrie.

Chiar daca negocierile sunt in faza preliminara, propunerile Apple ar putea altera semnificativ practicile business care au protejat profiturile publisherilor de-a lungul timpului, sustin surse apropiate discutiilor citate de FT.

Principalele probleme au fost legate de detinerea informatiilor despre consumatori si de pretul abonamentelor. Practicile Apple de impartire a veniturilor cu partenerii sai dincolo de volumele de vanzare este o problema.

Citeste si:
Studiu: 77% dintre romani cred ca IT-ul va fi cel mai cautat...
Studiu: 77% dintre romani...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.