Mio, unul din principalii jucatori ai pietei locale de sisteme de navigatie, considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, apropiat de nivelul de anul trecut.
“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%)", a declarat Sergiu Gansca, director de marketing si vanzari Mio pentru Romania.
Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro