CorporateNews11 Ianuarie 201012:40

Lectura sub un minut

LG Electronics, al doilea mare producator de televizoare LCD, intentioneaza sa isi majoreze cota de piata la nivel mondial de la 11% la 15% in acest an si a fixat o tinta de vanzari de 25 de milioane de televizoare LCD. Daca ar realiza obiectivu
LG Electronics, al doilea mare producator de televizoare LCD, intentioneaza sa isi majoreze cota de piata la nivel mondial de la 11% la 15% in acest an si a fixat o tinta de vanzari de 25 de milioane de televizoare LCD. Daca ar realiza obiectivul pe 2010, grupul sud-coreean ar inregistra o crestere a vanzarilor cu 54%, de la 16,2 milioane de televizoare LCD vandute in urma cu un an.

Principalii concurenti ai LG sunt liderul de piata Samsung Electronics si producatorii japonezi Sony Corp si Sharp Corp.

Citeste articolul integral pe Financiarul.com



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.