“Vanzarile care se faceau inainte de criza sunt amintiri frumoase. Sa crezi ca poti recupera sau ca acele vremuri vor reveni este o utopie. Pentru acest an ne-am propus dezvoltarea retelei de parteneri si cresterea competentelor acestora. Focusul pentru perioada imediat urmatoare pe divizia de printing este pe modelele medii ca volum de imprimare şi color, combinate cu soluţiile de reducere a costurilor si pe printul profesional”, a declarat Violeta Elena Hostea, customer&channel marketing manager la Canon Romania.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Standard.money.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro