Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, Samsung Electronics, lider mondial in produse electronice de larg consum, a anuntat astazi ca noul sau line up de LCD-uri a fost recompensat cu titlul Eco-label Flower.

Aceasta recunoastere vine ca urmare a celor mai bune rezultate cu privire la protejarea mediului pe care LCD-urile Samsung le-au obtinut prin comparatie cu produse din aceeasi clasa.

Cele mai recente produse din gama Crystal TV, LCD-urile din seriile 7, 8 si 9, cu diagonala de la 40 inch in sus, au fost evaluate de organizatia independenta SIS Eco-labelling si certificate de catre aceasta ca intrunind cerintele Eco-label. Aceste criterii iau in calcul toate aspectele impactului pe care televizoarele il au asupra mediului – incepand cu productia si utilizarea LCD-urilor si terminand cu scoaterea acestora din uz. Acest anunt vine la numai 5 luni dupa ce Samsung a obtinut distinctia europeana Eco-Label Flower pentru seriile de televizoare LCD 4, 5 si 6 de peste 32 inc inc

In plus, tehnologia Crystal TV implica un singur proces de turnare prin injectie ce combina in acelasi pas productia si colorarea ramei televizorului. Acest proces nu necesita utilizarea vopselelor conventionale si, in consecinta, este evitata degajarea in aer a compusilor organici volatili (COV), care au un impact negativ asupra sanatatii.

Citeste si:
Studiu: 77% dintre romani cred ca IT-ul va fi cel mai cautat...
Studiu: 77% dintre romani...

Din pozitia celui mai important producator de televizoare, Samsung considera ca tehnologiile de ultima generatie si designul eco pot fi utilizate impreuna cu accent pe performanta ecologica – de la eliminarea chimicalelor nocive si introducerea tehnologiei LED ce reducere consumul de energie, pana la extinderea durabilitatii produselor si imbunatatirea capacitatii de reciclare.

”Samsung se dedica dezvoltarii unor televizoare inovatoare si elegante, incluzand totodata tehnologii ecologice in realizarea designului si calitatii ecranului, pentru a reduce impactul negativ asupra mediului inconjurator”, declara Michael Zöller, Senior European Marketing Manager TV in cadrul Samsung.

Distinctia europeana Eco-label Flower este un simbol oficial de certificare, introdus in 1992 pentru a ajuta consumatorii europeni sa identifice produsele de calitate, care sunt mai putin daunatoare mediului.

Citeste si:
Sistemul informatic al ANAF este aproape blocat
Sistemul informatic al ANAF...

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.