IBM ramane pe locul doi, cu o valoare a brandului de 69,90 miliarde de dolari, un avans de 8% fata de anul trecut, fiind urmat de Microsoft ce-si pastreaza locul 3 in clasament, desi a punctat o scadere a valorii brandului de 3%, pana la 59,08 miliarde de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Oamenii din Deltă, nevoiți să plătească de până la 4 ori mai mult pentru...
Sursa: wall-street.ro