Bergenbier S.A. a lansat astazi oficial pe piata din Romania marca Staropramen - berea pragheza numarul 1 din lume. Este prima bere de origine pragheza propusa de Bergenbier S.A., intrarea ei pe piata locala fiind in linie cu strategia companiei de a-si consolida portofoliul de produse.

Berea Staropramen se produce sub licenta Pivovary Staropramen la fabrica Bergenbier S.A. de la Ploiesti, respectand cu strictete reteta si toate procesele tehnologice de fabricatie si de control al calitatii berii impuse de producatorul ceh.

Staropramen este o bere blonda unica, a carei istorie incepe in anul 1869, vanzarea primei beri sub acest nume fiind consemnata pe 15 iulie 1871, adica in urma cu 140 de ani. Culoarea aurie si gustul echilibrat completeaza caracteristicile acestei beri care se pozitioneaza in portofoliul Bergenbier S.A. pe segmentul premium.

"Ne adresam pe piata din Romania unui consumator foarte exigent, permanent deschis noutatilor. Speram, prin urmare, sa raspundem cu Staropramen asteptarilor lui, cu atat mai mult cu cat reputatia acestei beri a ajuns cu mult inaintea ei in Romania. Pe de alta parte, includerea Staropramen in portofoliul nostru de produse completeaza echilibrat oferta noastra catre piata”, a declarat Jens Hoesel, General Director Bergenbier S.A.

Retail jobs

Asocierea Staropramen cu spiritul orasului Praga nu este intamplatoare, aceasta marca impunandu-se ca berea pragheza numarul 1, cu cele mai mari vanzari in afara granitelor tarii de origine. Astazi, in lume se consuma cu peste 30% mai mult Staropramen decat in Cehia. In 2010, s-au consumat aproximativ 300 de milioane de beri Staropramen. Fiecare a patra bere ceheasca vanduta in lume este Staropramen iar consumul ei continua sa creasca.

"Staropramen este atat de intim asociata cu spiritul Pragai – unde istorie, traditie, modernitate si spirit cosmopolit se impletesc armonios – incat cehii spun ca, atunci cand bei Staropramen, simti gustul Pragai in fiecare inghititura. Aceasta experienta vrem sa o oferim consumatorului din Romania”, spune Tiberiu Mercurian, Marketing Director Bergenbier S.A.

Citeste si:
Romanii au baut mai multa bere anul trecut
Romanii au baut mai multa...

Staropramen se adreseaza consumatorului urban, cu venituri medii si peste medie, cu o minte deschisa si o curiozitate vie, gata sa impartaseasca idei, sa descopere culturi, oameni si locuri si sa experimenteze stiluri de viata noi.

Pe piata din Romania, berea Staropramen este disponibila in ambalaje de sticla de 0,5 litri si de 0,33 litri, precum si la doza de 0,5 litri.
Berea Staropramen este distribuita in reteaua Horeca, pe canalele traditionale si in retelele de super si hiper-market.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.