CorporateNews6 Ianuarie 201110:47

Lectura sub un minut

Starbucks Corp, cel mai mare lant de cafenele din lume, a renuntat dupa 40 de ani la numele companiei si la cuvantul "cafea" din logo.

Noul logo verde scoate in evidenta simbolul companiei - sirena, potrivit Reuters.

"Chiar daca am fost, si vom fi intotdeauna, o companie de cafea, este posibil ca pe viitor sa fabricam produse cu numele nostru pe ele, fara ca acestea sa contina cafea." a explicat schimbarea directorul executiv Howard Schultz.

Acesta a declarat ca logo-ul va aparea in primul rand pe produsele din hartie, cum ar fi cupe si servetele, in martie, urmand apoi sa fie esalonat in timp.

Citeste si:
CONCEDIERI in masa: 5.700 de disponibilizari la P&G
CONCEDIERI in masa: 5.700 de...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.