Afacerile retelei de restaurante de tip fast-food KFC Romania au crescut cu 12,8% in primul semestru, la 101,2 milioane de lei, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul programelor de marketing dezvoltate si a politicilor de preturi ale companiei.
"Cresterea s-a datorat programelor de marketing, politicilor de preturi si programului de dezvoltare din ultimii ani", sustine directorul de marketing al KFC Romania, Carmen Lupulet. In aceeasi perioada de anul trecut, KFC Romania a realizat venituri din operatiuni comerciale curente de 89,7 milioane de lei.

In primul semestru, cele mai mari vanzari au fost generate de restaurantele din Bucuresti (Cotroceni, Magheru, Unirea, Plaza, Baneasa Mall), Cluj-Napoca (Iulius Mall Cluj) si cele doua unitatile din Timisoara.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.