Luna septembrie ar putea aduce schimbari majore in obiceiurile de consum ale romanilor, decizia de cumparare nefiind momentan influentata de majorarea TVA, spune Doron Zilberstein, vicepresedinte de marketing al United Romanian Breweries Bereprod...
Luna septembrie ar putea aduce schimbari majore in obiceiurile de consum ale romanilor, decizia de cumparare nefiind momentan influentata de majorarea TVA, spune Doron Zilberstein, vicepresedinte de marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a berii.

“Este o perioada foarte mica de la aceasta schimbare pentru a putea spune ca se remarca un trend, multi oameni inca nu realizeaza ce presupune aceasta majorare de TVA. In plus, fiind perioada de vara si a concediilor, oamenii sunt mai deschisi catre a cheltui. Previzionam ca la inceputul lunii septembrie oamenii vor realiza amploarea acestei schimbari asupra consumului personal si se vor vedea schimbari majore”, a declarat pentru Wall-Street Doron Zilberstein.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.