Economia nu poate functiona intr-o tara in care oamenii se limiteaza la a scoate bani din portofel doar pentru strictul necesar, spune Fulvio Guarneri, italianul responsabil de marketingul gigantului FMCG Unilever in Romania si in regiune. Aflati mai multe despre business-ul si strategia de combatere a crizei pe care o adopta Unilever, dar si opinia unui expat despre schimbarile din mediul de business romanesc, intr-un interviu exclusiv acordat DailyBusiness.ro. Unilever este una dintre

Economia nu poate functiona intr-o tara in care oamenii se limiteaza la a scoate bani din portofel doar pentru strictul necesar, spune Fulvio Guarneri, italianul responsabil de marketingul gigantului FMCG Unilever in Romania si in regiune. Aflati mai multe despre business-ul si strategia de combatere a crizei pe care o adopta Unilever, dar si opinia unui expat despre schimbarile din mediul de business romanesc.

Unilever este una dintre cele mai puternice multinationale din industria bunurilor de larg consum, prezenta pe piata romaneasca din 1995. Compania are in portofoliu branduri ca Dove, Dero, Knorr, Algida sau Rama. In 2008, compania a raportat in Romania venituri de circa 144 milioane euro.

Unilever este si unul dintre cei mai mari advertiseri de pe piata locala, ocupand, ani la rand, pozitii fruntase in topul celor mai mari investitori in publicitate din Romania.

In 2009, cheltuielile brute cu publicitatea ale Unilever Romania s-au cifrat la 153 milioane euro, in scadere cu peste 40% fata de 2008, an in care compania a ocupat pozitia a treia in topul advertiserilor locali.

Citeste si:
Rafila: ”Vom ajunge la o situație mult mai gravă decât până acum”
Rafila: ”Vom ajunge la o...

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.