CorporateNews5 Iulie 201011:16

Lectura de un minut

Producatorul de lactate Danone Romania si-a planificat pentru anul 2010 investitii de circa 20 milioane lei, nivel asemanator anilor trecuti, la care se adauga investitii in sectorul de marketing, in special pe promotii, au declarat reprezentantii...

Producatorul de lactate Danone Romania si-a planificat pentru anul 2010 investitii de circa 20 milioane lei, nivel asemanator anilor trecuti, la care se adauga investitii in sectorul de marketing, in special pe promotii, au declarat reprezentantii companiei.

"Ne-am planificat acelasi buget investitional ca si in 2009. Vom face investitii in cresterea capacitatii de productie, infrastructura, utilaje, tancuri de racire, modernizarea fermelor. De asemenea, mai avem alocat un buget pentru marketing, cu accent mai mare pe promotii, pentru a fi solidari cu puterea de cumparare a romanilor in aceasta perioada", au precizat reprezentantii companiei.

Totodata, compania anunta ca nu va modifica pretul de livrare al produselor, in pofida majorarii TVA la 24%.

Citeste si:
Orban, despre votul de investitura a Guvernului: "Daca e cvorum, e vin
Orban, despre votul de...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.