CorporateNews24 Iunie 201011:00

Lectura de un minut

Heineken Romania, al doilea mare jucator pe piata locala a berii, a lansat noua doza de 0,5 litri cu cerneala tactila, parte a platformei globale de inovatie a marcii.

Heineken Romania, al doilea mare jucator pe piata locala a berii, a lansat noua doza de 0,5 litri cu cerneala tactila, parte a platformei globale de inovatie a marcii.

Noua doza Heineken de 0.5 litri contine pe suprafata elemente proeminente realizate din cerneala tactila de culoare verde.

In noul design al dozei, logoul Heineken este plasat vertical, iar steaua rosie este situata in partea de sus a acestuia. Trasaturile proeminente ale noii doze Heineken raman steaua rosie (un vechi simbol al berarilor) si verdele Heineken, ambele elemente definitorii ale identitatii vizuale a marcii.

Heineken Romania a raportat pentru anul trecut o crestere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2008, ajungand la 896 mil. lei net (211 mil. euro).

Citeste si:
Ministrul Economiei: "Vom incepe sa producem masti si echipamente...
Ministrul Economiei: "Vom...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.