Producatorul de vinuri Murfatlar estimeaza pentru perioada sarbatorilor de Paste ca va vinde 3,1 milioane litri vin in valoare de circa 18 milioane lei, in crestere cu aproximativ 55% comparativ cu perioada similara a anului trecut cand a comercializat...

Producatorul de vinuri Murfatlar estimeaza pentru perioada sarbatorilor de Paste ca va vinde 3,1 milioane litri vin in valoare de circa 18 milioane lei, in crestere cu aproximativ 55% comparativ cu perioada similara a anului trecut cand a comercializat doua milioane litri de vin.

Brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu, a declarat pentru NewsIn ca avansul vanzarilor se bazeaza pe diversele campanii publicitare desfasurate de Murfatlar in aceasta perioada.

"Anul acesta perioada Pastelui, cu ajutorul campaniei <<Sticla cu report>>, speram sa obtinem vanzari de aproximativ 3,1 milioane litri de vin. Pe langa aceasta campanie, brandul Babanu beneficiaza si el de o campanie promotionala pentru consumatorul final, constand intr-o oferta limitata de 2,5 litri la pret de 2 litri. Pana in momentul de fata, aceasta campanie a dublat vanzarile fata de anul trecut pentru acest brand", a explicat Negrescu.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.