Walmart conduce în topul celor mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului realizat de publicatia britanica Brand Finance. Opratorul uneia dintre cele mai mari retele de retail din SUA s-a mentinut astfel pe prima pozitie în top, ca si în 2009, cu o valoare de 41,3 miliarde de dolari. În 2009, Walmart a avut o valoare de 40,6 miliarde de dolari. Locul al doilea este ocupat de Google, care a urcat trei pozitii, comparativ cu anul trecut. Daca ...

Operatorul uneia dintre cele mai mari reţele de retail din SUA s-a menţinut astfel pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri din lume, ca şi în 2009, cu o valoare de 41,3 miliarde de dolari. În 2009, Walmart a avut o valoare de 40,6 miliarde de dolari.

Locul al doilea este ocupat de Google, care a urcat trei poziţii, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2009 valoarea brandului era de 29,2 miliarde de dolari, anul acesta ajunge la 36,1 miliarde de dolari.

Coca-Cola a coborât de pe poziţia a doua pe locul trei. Valoarea sa a crescut însă de la 32,7 miliarde de dolari, la 34,8 miliarde de dolari.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Capital.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.