Operatorul uneia dintre cele mai mari reţele de retail din SUA s-a menţinut astfel pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri din lume, ca şi în 2009, cu o valoare de 41,3 miliarde de dolari. În 2009, Walmart a avut o valoare de 40,6 miliarde de dolari.
Locul al doilea este ocupat de Google, care a urcat trei poziţii, comparativ cu anul trecut. Dacă în 2009 valoarea brandului era de 29,2 miliarde de dolari, anul acesta ajunge la 36,1 miliarde de dolari.
Coca-Cola a coborât de pe poziţia a doua pe locul trei. Valoarea sa a crescut însă de la 32,7 miliarde de dolari, la 34,8 miliarde de dolari.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Capital.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
La doar 115 de kilometri de București se regăsește o adevărată oază de...
Sursa: kudika.ro
-
5 Cereale și pseudocereale pe care să le introduci în dieta ta și beneficiile...
Sursa: garbo.ro
-
Termocentrala Mintia, scoasă la licitație pentru 91 de milioane de euro. A...
Sursa: wall-street.ro
-
Safetech Innovations, venituri de 5,2 milioane de lei în primul trimestru din...
Sursa: futurebanking.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro