Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama si cafenelelor Cafepedia, a intrat pe piata pub-urilor prin inaugurarea, la sfarsitul anului trecut, a pub-ului Charlatans din centrul Capitalei.
Pub-ul a fost deschis in locul fostei cafenele Cafepedia de la Universitate. “Charlatans este un proiect pilot. El s-a nascut din observatia ca piata de pub-uri este mai dinamica, si totodata la inceput in Bucuresti fata de cea a cafenelelor. Real vorbind, in Bucuresti exista 5 irish pub-uri, luandu-l in considerare si pe nou deschisul Charlatans”, a declarat Catalin Mahu.
Acesta explica si de ce a ales cafeneaua de la Universitate. “In momentul in care am decis deschiderea unui pub aveam doua variante: fie de a cauta o locatie noua, ceea ce implica costuri mai mari, fie de a folosi o locatie din portofoliul companiei cu costuri mai mici. Am ales varianta a doua, care ne-a costat cateva zeci de mii de euro, constand in reamenajarea si achizitia de mobilier specific unui pub”, adauga proprietarul La Mama.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro