Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama si cafenelelor Cafepedia, a intrat pe piata pub-urilor prin inaugurarea, la sfarsitul anului trecut, a pub-ului Charlatans din centrul Capitalei.

Catalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama si cafenelelor Cafepedia, a intrat pe piata pub-urilor prin inaugurarea, la sfarsitul anului trecut, a pub-ului Charlatans din centrul Capitalei.

Pub-ul a fost deschis in locul fostei cafenele Cafepedia de la Universitate. “Charlatans este un proiect pilot. El s-a nascut din observatia ca piata de pub-uri este mai dinamica, si totodata la inceput in Bucuresti fata de cea a cafenelelor. Real vorbind, in Bucuresti exista 5 irish pub-uri, luandu-l in considerare si pe nou deschisul Charlatans”, a declarat Catalin Mahu.

Acesta explica si de ce a ales cafeneaua de la Universitate. “In momentul in care am decis deschiderea unui pub aveam doua variante: fie de a cauta o locatie noua, ceea ce implica costuri mai mari, fie de a folosi o locatie din portofoliul companiei cu costuri mai mici. Am ales varianta a doua, care ne-a costat cateva zeci de mii de euro, constand in reamenajarea si achizitia de mobilier specific unui pub”, adauga proprietarul La Mama.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.