Nestle estimeaza o crestere a vanzarilor de cafea din gama premium Nespresso cu 25% pentru 2010, la 3,5 milioane de capsule, a declarat Mihaela Scaunasu Andrei, directorul de marketing al Brands International, importatorul si distribuitorul...
Nestle estimeaza o crestere a vanzarilor de cafea din gama premium Nespresso cu 25% pentru 2010, la 3,5 milioane de capsule, a declarat Mihaela Scaunasu Andrei, directorul de marketing al Brands International, importatorul si distribuitorul sortimentelor Nespresso.

"Pentru anul 2009 estimam o stagnare a vanzarilor comparativ cu anul precedent. La sfarsitul lunii octombrie a acestui an avea deja vandute 2,5 milioane capsule, iar in noiembrie am mai vandut 300.000 de capsule, astfel ca suntem aproximativ la nivelul anului 2008, cand am comercializat in total 2,8 milioane bucati", a spus Andre.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.