Avicola Crevedia, parte a holdingului Agroli Group, estimeaza o crestere a vanzarilor in perioada Sarbatorilor de iarna de aproximativ 15%, o tendinta observata fiind cresterea treptata in ultimii ani a consumului de carne de pasare in intervalul mentionat, spune Camelia Hoinarescu, director de marketing si dezvoltare Agroli.
“Piata carnii de pasare din Romania a crescut si va continua sa creasca si la anul. Ca volum a atins 450.000 kg. Chiar daca ne asteptam la cresteri ale vanzarilor, piata nu reactioneaza, oamenii isi restrang consumul la strictul necesar. De la an la an romanii opteaza din ce in ce mai mult pentru carnea de pasare in detrimentul carnii de porc tocmai din cauza pretului”, spune Camelia Hoinarescu.
Anul acesta Avicola Crevedia a implinit 50 de ani de la infiintare, ocazie cu care compania a lansat o noua campanie de promovare, care se va desfasura in perioada decembrie-februarie. In opinia reprezentantului Agroli Group, luna decembrie a acestui an nu poate deveni o luna de varf pentru vanzari fara promotii.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Recorduri de temperatură pentru această perioadă. ANM anunță cod portocaliu...
Sursa: wall-street.ro