"Anul 2009 a fost un an interesant, care a adus noi provocari si noi tendinte atat la nivel de business, cat si la nivelul comportamentului de consum al oamenilor. Este anul in care am luat decizii strategice importante si ne-am adaptat in mod continuu strategia de business la noi factori de influenta. Din fericire, industria alimentara a fost si va fi unul dintre domeniile cel mai putin afectate de criza economica", a declarat Eliodor Apostolescu, unul din cei doi asociati ai companiei Phoenix, producatorul Gusto.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Recorduri de temperatură pentru această perioadă. ANM anunță cod portocaliu...
Sursa: wall-street.ro