Producatorul de lactate Danone Romania incearca sa pastreze costurile la nivelul inregistrat anul trecut. In acest sens, compania a negociat costurile cu materiile prime, a optimizat portofoliul de produse, continuand totodata investitiile in ferme,...
Producatorul de lactate Danone Romania incearca sa pastreze costurile la nivelul inregistrat anul trecut. In acest sens, compania a negociat costurile cu materiile prime, a optimizat portofoliul de produse, continuand totodata investitiile in ferme, logistica si cresterea capacitatii de productie, a declarat Bogdan Ioachim, director de comunicare, nutritie si stiinta in cadrul Danone.

“Inca din anul 2008 ne axam pe optimizarea productivitatii, optimizam costuri si portofoliu de produseChiar daca mai renuntam la anumite produse, nu branduri, acestea sunt inlocuite cu altele noi. Anul acesta am lansat pana acum pana in 10 produse. Investim in continuare in fermele noastre, in logistica”, spune Bogdan Ioachim.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.