GoodBev isi completeaza portofoliul de produse lansate pe piata din Romania cu brandul SoLaLa, o bautura racoritoare carbonatata cu doua combinatii de arome: lamaie&menta si portocale&lemongrass, anunta compania. Decizia GoodBev vine la trei luni dupa ce a lansat in Romania brandul RC Cola, al treilea producator de cola la nivel mondial.

SoLaLa va imparti piata cu branduri existente deja pe piata ca Fanta, Mirinda sau Orangina, avand ca avantaj continutul de baza natural si lipsa conservantilor din compozitie. In prezent piata bauturilor racoritoare “non-cola” este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri. “Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola", declara Arik Porat, managing director al GoodBev.

Retail jobs

Bauturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi gasite in lanturile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri va ajunge la 4 ron.

"Intentia noastra este sa plasam acest produs natural pe piata din Romania ca o alternativa la bauturile racoritoare carbonatate deja existente pe piata, in acest sens avand bugetata o investitie de 1 milion de euro", mentioneaza Arik Porat.

GoodBev este o companie multinationala care are ca principal domeniu de activitate comercializarea de bauturi racoritoare. Principala marca din protofoliu este Royal Crown Cola (RC COLA), lansata pe piata in urma cu cateva luni. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.