Conform Wall-Street, companiile din FMCG explica ce masuri de “economisire” au aplicat pentru a mentine sanatatea afacerilor chiar si pe timp de criza.

Astfel, United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul din principalii producatori interni de bere, si-a reevaluat situatia financiara la sfarsitul anului trecut, tot atunci demarand implementarea strategiei de eficientizare a costurilor. In viziunea JTI, jucator de top pe piata locala a tigaretelor, aceasta perioada este una potrivita pentru investitii si cresterea exporturilor.

Richard Matalon, country managing director L’Oreal Romania, declara ca majoritatea masurilor de eficientizare a costurilor ar fi fost adoptate mai devreme sau mai tarziu, insa situatia economica actuala a determinat compania sa aiba o abordare mai atenta.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.