Conform Wall-Street, Kraft Foods Romania, cel mai important jucator de pe piata cafelei si ciocolatei, a inregistrat in primul trimestru al acestui an o crestere a vanzarilor de cafea Jacobs de peste 10%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

“Ne asteptam la o mentinere a orientarii consumatorului catre produsele de calitate. Consumatorii se vor orienta spre produsele ce ofera cel mai bun raport calitate/pret. Increderea acestora intr-un brand este si va ramane un factor important in decizia de cumparare. Consumatorul roman nu va renunta la consumul cafelei pentru ca acesta reprezinta o traditie, un ritual cu beneficii atat emotionale, cat si functionale. Totusi, cresterea va fi mai redusa fata de anul anterior”, a declarat Doina Cavache, corporate affairs manager al Kraft Foods Romania.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.