United Romanian Breweries Bereprod (URBB) estimeaza o pozitionare a brandului Granini in top 3 al celor mai importanti jucatori de pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate, in conditiile in care acest produs a inregistrat, pana la sfarsitul lunii august, o crestere a volumului de vanzari de pana la 500%, potrivit Wall-Street.

“Pentru Granini am avut un raspuns foarte bun din partea consumatorilor romani. Oamenii apreciaza calitatea produsului, unul fara conservanti, si sunt dispusi sa plateasca pentru achizitionarea acestuia. Nu suntem cel mai mare jucator de pe piata de still drinks, insa speram ca brandul Granini sa se impuna prin calitate. Vom investi in special in marketing si dezvoltarea acestui produs”, spune Doron Zilbertstein, noul vicepresedinte de marketing al companiei.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.