"Aveam foarte multe produse din game diferite, cu etichete diferite care intr-o proportie de 80% aveau aceeasi adresabilitate. Ne-am dat seama ca avem 17 etichete, ceea ce era un foarte mare dezavantaj pentru ca in unele restaurante din Bucuresti aveam o parte din etichete, in altele o alta parte", a spus Rares Marinescu, director general al Cramele Recas Group.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Zf.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Zelenski: Atacul cu rachete al rușilor asupra unei clădiri din Odesa nu a...
Sursa: wall-street.ro