ConformThe Money Channel, Delaco mizeaza in acest an pe o crestere de 50% a afacerilor, fata de cifra de 40 milioane euro inregistrata in urma cu un an.
Potrivit lui Tudor Comaniciu, directorul companiei, cascavalul este cel mai bine vandut tip de branza din România. “Pana acum cinci ani, telemeaua era cel mai bine vandut produs, acum vanzarile de telemea sunt la cote ridicate doar in timpul verii, insa, din septembrie, vanzarile la cascaval cresc simtitor si se mentin astfel pana in iunie-iulie”.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Tmctv.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Sezonul cald este despre exprimarea personalității!
Sursa: kudika.ro
-
Kozel, cea mai bine vândută bere neagră din Cehia, lansată de Ursus în România
Sursa: wall-street.ro