Conform Business Standard, United Romanian Breweries Bereprod (URBB) mizeaza in acest an pe o crestere de 20% a vanzarilor pentru bauturile marca Orangina, pe fondul cresterii preferintelor consumatorilor pentru sucurile
naturale de fructe.Pe segmentul bauturilor carbonatate din Romania, Orangina a atins, in
2007, o cota de piata de 5%. Orangina este
prezenta pe piata din Romania din anul 2005 in patru variante: Classic,
Light, Rouge si Passion.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Standard.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Rochia cu șliț - trendul verii! 10 rochii cu șliț pentru un look seducător și...
Sursa: garbo.ro
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Libra Internet Bank va lansa o nouă emisiune de obligațiuni
Sursa: futurebanking.ro
-
Alimentul care a ajutat-o pe Lili Sandu să slăbească! Care este secretul unui...
Sursa: kudika.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
ANAF dă drumul la controale masive începând cu 1 iulie
Sursa: wall-street.ro