CorporateNews3 Martie 200813:57

Lectura sub un minut

Conform DailyBusiness, producatorul de mezeluri Principal, ce detine brandurile Principal, Salonta si Matache Macelaru', mizeaza in acest an pe dublarea afacerilor, pana la 40 milioane euro.

Principal a lansat un nou brand premium de mezeluri fiert-afumate, sub imaginea lui Matache
Macelaru', si spera ca aceste produse sa realizeze
vanzari de aproximativ
5.000 de tone, respectiv circa 30-35% din cifra de afaceri a companiei
pentru anul 2008.

FMCG,industrie,Principal,Salonta,mezeluri,cifra de afaceri,

Citeste si:
Orban, despre votul de investitura a Guvernului: "Daca e cvorum, e...
Orban, despre votul de...

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.