Conform Wall-Street, vanzarea online a produselor de larg consum reprezinta in acest moment pe piata locala doar 5% din totalul vanzarilor online. Pe o piata a comertului electronic de aproximativ 250 de
milioane de euro, ponderea produselor de larg consum reprezinta doar 10 milioane euro.
Desi considera comertul online ca nesemnificativ in acest moment, retailerul Carrefour se arata totusi interesat de aceasta persectiva. Andreea Mihai, marketing manager Carrefour, a afirmat ca: "Pentru moment nu cred intr-un succes al
vanzarilor produselor de larg consum pe Internet, poate in viitor, cand
consumatorul roman nu va mai fi adeptul cumparaturilor in magazine si
in centre comerciale".
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Zodiile aflate sub steaua Abundenței și a norocului în IULIE 2022: Atrag...
Sursa: garbo.ro
-
Statele UE, consens în planul privind clima. Doar mașini electrice la vânzare...
Sursa: green.start-up.ro
-
Debirocratizare: Legea Interoperabilității, adoptată de Camera Deputaților
Sursa: start-up.ro
-
Fintech-ul myPOS deschide magazin în București
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum își menține Andrea Esca tenul tânăr? Secretele prezentatoarei de știri...
Sursa: kudika.ro
-
Ucraina anunță cel mai mare schimb de prizonieri cu Rusia. Câți soldați...
Sursa: wall-street.ro