3 Martie 2008 , 07:12 in CorporateNews

Conform Wall-Street, vanzarea online a produselor de larg consum reprezinta in acest moment pe piata locala doar 5% din totalul vanzarilor online. Pe o piata a comertului electronic de aproximativ 250 de
milioane de euro, ponderea produselor de larg consum reprezinta doar 10 milioane euro.

Desi considera comertul online ca nesemnificativ in acest moment, retailerul Carrefour se arata totusi interesat de aceasta persectiva. Andreea Mihai, marketing manager Carrefour, a afirmat ca: "Pentru moment nu cred intr-un succes al
vanzarilor produselor de larg consum pe Internet, poate in viitor, cand
consumatorul roman nu va mai fi adeptul cumparaturilor in magazine si
in centre comerciale".

FMCG,industrie,Carrefour,comert online,

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum se va dezvolta piata FMCG-ului online?.