18 Decembrie 2007 , 11:31 in CorporateNews

Potrivit Money Express, companiile Coca-Cola, Danone, Burger King, Kellogg's, Kraft Foods, Nestle, Mars, Pepsi si Unilever isi schimba politica publicitara fata de copii, fixand anumite standarde pentru continutul nutritional care sa incurajeze un stil de viata mai sanatos.

Companiile nu vor mai face reclama la produsele ce nu indeplinesc standardele nutritionale in timpul programelor sau in media scrisa destinata copiilor sub 12 ani si nu vor mai organiza samplinguri sau prezentari comerciale in scoli decat daca acestea au scop educational.

FMCG,industrie,Coca Cola,Danone,Kraft Foods,Nestle,Pepsi,Unilever,

Citeste articolul integral pe Moneyexpress.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gigantii din industria alimentara se unesc pentru reclamele sanatoase.