Problema administrarii unei societati, indiferent de obiectul de activitate, a fost dintotdeauna complexa, iar odata cu criza o noua realitate provoaca mediul de afaceri: nevoia unui management continuu al proceselor de afaceri in scopul reducerii costurilor si cresterii productivitatii firmei. Insa, aprecierea diferentelor de performanta depinde de sistemul de instrumente utilizate in fundamentarea deciziilor operative, arata un studiu realizat de compania Ensight Management Consulting, cu privire la optimizarea proceselor de afaceri.
Conceptul de Business Process Redesign (BPR) a aparut in limbajul managementului la inceputul anilor 1990 drept raspuns la criza in care se aflau companiile americane in fata presiunii concurentilor japonezi. Sintagma se refera la modificarea proceselor de afaceri dintr-o companie - deseori sustinuta de automatizarea acestora - in vederea reducerii costurilor, cresterii productivitatii si unei mai bune plieri pe necesitatile clientului.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.