Peste 70% dintre utilizatori urmaresc saptamanal continut pe internet, des­car­ca continut de pe internet sau urmaresc emisiuni de televiziune inregistrate, iar 50% dintre ei folosesc in fiecare sap­ta­mana servicii TV/video la cerere pe in­ternet, po­trivit unui studiu al companiei Ericsson.
Con­su­ma­torii vad televiziunea viitorului ca pe un serviciu personalizat, de calitate, usor de utilizat si disponibil la cerere fara intre­ru­peri publicitare. Rezultatele Ericsson ConsumerLab arata ca tendin­te­le consu­ma­torilor in ceea ce priveste cheltuielile cu acest tip de continut se vor modifica in viitor, odata cu majo­ra­rea semnificativa a sumelor cheltuite pentru continut la cerere, in conditiile in care vor fi satisfa­cute cerintele uti­li­za­to­rilor pentru ser­vi­cii de calitate si pen­tru accesibilitatea la con­tinutul potrivit. Studiul a cercetat si atitudinea consu­ma­torilor fata de Tablet PC-uri cu ecran tactil si rolul lor in com­portamentul de consum, relevand faptul ca 37% dintre repondenti ar fi interesati sa foloseasca un astfel de dispozitiv pe post de telecomanda.
Retail jobs


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.