Auzim din ce in ce mai des din partea companiilor afirmatii precum "criza economica este pentru noi o oportunitate" sau "criza s-a dovedit a fi un lucru bun". Compania de consultanta financiara Ernst&Young a realizat un studiu privind oportunitatile reale, dar si problemele cu care se confrunta in aceasta perioada companiile telecom. "Toti operatorii resimt o problema acuta in gestionarea costurilor si a accesului la capital. Riscurile candva considerate mi
Auzim din ce in ce mai des din partea companiilor afirmatii precum "criza economica este pentru noi o oportunitate" sau "criza s-a dovedit a fi un lucru bun". Compania de consultanta financiara Ernst&Young a realizat un studiu privind oportunitatile reale, dar si problemele cu care se confrunta in aceasta perioada companiile telecom.

"Toti operatorii resimt o problema acuta in gestionarea costurilor si a accesului la capital. Riscurile candva considerate mici incep sa devina pe timp de criza mari, iar acest lucru obliga companiile sa se implice in parteneriate cu alti operatori", spune Gabriel Apostu, director pe Romania al Ernst & Young, in cadrul conferintei Ziua comunicatiilor.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.