Sumele pe care romanii le-au cheltuit in 2009 nu au fost cu mult mai mici decat cu un an in urma, singura diferenta in ceea ce priveste modificarea obiceiurilor de achizitie constand in faptul ca au mers mai rar la cumparaturi si au inceput sa acorde mai multa atentie magazinelor de tip discount, in defavoarea supermarketurilor, arata un studiu GfK. Astfel, majoritatea celor care au participat la studiu spun ca stiu inainte de a intra in magazin ce vor sa achizitioneze si ca prefera sa
Sumele pe care romanii le-au cheltuit in 2009 nu au fost cu mult mai mici decat cu un an in urma, singura diferenta in ceea ce priveste modificarea obiceiurilor de achizitie constand in faptul ca au mers mai rar la cumparaturi si au inceput sa acorde mai multa atentie magazinelor de tip discount, in defavoarea supermarketurilor, arata un studiu GfK.

Astfel, majoritatea celor care au participat la studiu spun ca stiu inainte de a intra in magazin ce vor sa achizitioneze si ca prefera sa mearga o singura data la cumparaturi, la un anumit interval de timp, pentru a lua tot ceea ce au nevoie. Asadar, romanii au cumparat dupa un plan mai riguros.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.