Companiile vor investi anul acesta in special in training-uri de vanzari, dar va creste si cererea pentru programe de evaluare pentru angajati. Jucatorii din piata vad o usoara imbunatatire a cererii, pe masura ce multi clienti vor accesa fonduri europene pentru resurse umane.
Bogdan Comanescu, seful agentiei de training-uri Accelera, considera ca cererea de training-uri de vanzari va creste cu 50% anul acesta . Aceasta dupa ce in 2009 multe firme au sperat ca daca vor scadea preturile produselor, va fi suficient pentru a-si mentine volumul vanzarilor pe linia de plutire.
Pe langa vanzari, companiile vor continua sa se indrepte si catre programele care imbunatatesc sau evalueaza performantele angajatilor, trend vizibil inca din prima jumatate a anului trecut.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
Etalare de Tarot: Ce cumpănă treci în iunie 2022?
Sursa: garbo.ro
-
Visa și Western Union lansează WU+ în România și Germania
Sursa: futurebanking.ro
-
Zece schimbări care te pot surprinde în sarcină
Sursa: kudika.ro
-
Formularul digital dedicat înscrierii în programul de granturi pentru...
Sursa: wall-street.ro