"Se pare ca sectorul farmaceutic a reusit sa gaseasca o solutie pentru a avea crestere si pe timp de recesiune. In 2009, valoarea pietei farmaceutice din Polonia va depasi 25 de miliarde de zloti, ceea ce inseamna o imbunatatire semnificativa fata de 2008. Farmaciile online vor creste cel mai rapid - peste 80% dintre companiile care au participat la studiu estimand ca acest mod de distributie va creste mai repede decat ansamblul vanzarilor din farmacii", este de parere Monika Bartoszewicz, partener in cadrul departamentului de audit al KPMG Polonia.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
Puya și Melinda, poveste de dragoste ca în filme! Cei doi pleacă împreună la...
Sursa: kudika.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Ciolacu vrea mai degrabă impozitarea capitalului decât a muncii. ”Clasa medie...
Sursa: wall-street.ro