"Companiile care au continuat să aloce bani pentru programe de instruire au fost cele care au gândit pregătirea angajaţilor ancorată în rezultatele de business. Un alt factor important a fost elementul de cultură organizaţională, instruirea angajaţilor fiind percepută la nivel strategic ca o componentă solidă a acesteia", explică Diana Rosetka, general manager al United Business Development (UBD).

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Money.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Amna, dezvăluiri emoționante despre divorț! Cum și-a regăsit artista puterea...
Sursa: kudika.ro
-
Starbucks iese oficial din Rusia
Sursa: wall-street.ro