Companiile din domeniul financiar, FMCG si din comunicatii care au peste 200 de angajati au fost cele mai active, anul acesta, in derularea de programe de training pentru angajati, spun reprezentantii companiilor de profil. De asemenea, si firmele din sectorul farmaceutic, petrolier, industrial (productie), dar si din auto sau constructii, segmente puternic afectate de criza, au continuat sa aloce bugete pentru programe de instruire a personalului.
Companiile din domeniul financiar, FMCG si din comunicatii care au peste 200 de angajati au fost cele mai active, anul acesta, in derularea de programe de training pentru angajati, spun reprezentantii companiilor de profil. De asemenea, si firmele din sectorul farmaceutic, petrolier, industrial (productie), dar si din auto sau constructii, segmente puternic afectate de criza, au continuat sa aloce bugete pentru programe de instruire a personalului.

"Companiile care au continuat să aloce bani pentru programe de instruire au fost cele care au gândit pregătirea angajaţilor ancorată în rezultatele de business. Un alt factor important a fost elementul de cultură organizaţională, instruirea angajaţilor fiind percepută la nivel strategic ca o componentă solidă a acesteia", explică Diana Rosetka, general manager al United Business Development (UBD).
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Money.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.