Trainingurile care au pus accent pe dezvoltarea abilitatilor in vanzari si leadership au fost printre cele mai cerute de companii in acest an. Avand in vedere ca, din cauza crizei, bugetele alocate programelor de instruire au fost reduse, companiile au selectat mult mai atent programele, concentrandu-se mai ales pe domeniile de dezvoltare percepute ca esentiale.

Trainingurile care au pus accent pe dezvoltarea abilitatilor in vanzari si leadership au fost printre cele mai cerute de companii in acest an.

"Acestea au fost solicitate fie de catre banci, in zona de colectare a debitelor, fie de catre organizatii din FMCG si farma. Obiectivele programelor de leadership se situeaza, pe de o parte, in zona de activare a capacitatii de schimbare, pe de alta parte, s-a urmarit a se readuce in atentie importanta oamenilor talentati din organizatie, acestia fiind vazuti ca principali vectori de sustinere a schimbarii”, explica Diana Rosetka, general manager al UBD.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Money.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.